Začátek roku 2015 - něco z minulosti i přítomnosti

27.02.2015 22:03

Je konec února a čas zase něco napsat o našich aktivitách a plánech. Protože jsem už dlouho nic nepsala, tak shrnutí toho nejzajímavějšího z minulého roku. 

Zaznamenala jsem lehké zlepšení v našem agilitním snažení - konečně se mé pohyby na parkuru dají alespoň částečně nazvat agility, i když mé fanoušky nezklamu úplně, stále se mi daří dělat i blbosti. Úspěšně se nám však podařilo v loňském roce postoupit do kategorie A2. 

Naše největší úspěchy z dogdancingu: získali jsme titul Master of dogdancing 1.stupně a vyhráli jsme neoficiální vánoční závody v kategorii dvojic. 

A co dalšího se změnilo a událo? Po dlouhém uvažovaní jsem se v srpnu loňského roku rozhodla pro chemickou kastraci. Chtěla jsem vědět, jaké účinky a vliv bude mít kastrace na Edu a jestli mám uvažovat o té chirurgické. Chemická kastrace se osvědčila. Edouška jsem nepoznávala - začal si víc hrát, vypadal spokojeněji, bez stresu a začal si mnohem víc užívat společné aktivity. Nerušila ho žádná přítomnost fen v okolí. Vzhledem k pozitivní mu vlivu, který to na Edíka mělo, jsem se nakonec rozhodla pro radikální řešení, a to chirurgickou kastraci. Tu Eda podstoupil na konci ledna. Dnes už je naprosto v pořádku a stále ten pohodový pes.

Abych nezapomněla, tak k vzájmné pohodě také velkou měrou přispívá i fakt, že má Eda perfektní hlídání, v době naší pracovní doby, a nemusí být doma sám.

A co už jsme kromě kastrace stihli v letošním roce? Účastnili jsme se super semináře s holkami Urbáškovými na triky. Seminář mi hodně pomohl ujasnit si zase nějteré prvky shapingu a vypilovat některé cviky, které nám činili potíže.

Tento víkend nás čekají letošní první agility zkoušky a v neděli seminář dogdancingu. Jak to všechno dopadlo a jak jsme si to užili, napíšeme zase příště. :-)

Zpět