Leden 2013

02.02.2013 10:57

Už tu máme další měsíc, tak jsem se rozhodl napsat, co jsme v lednu s paničkou zažili. Hned na začátku měsíce jsme se společně účastnili semináře na klikr trénink. Mě to moc šlo a panička byla nadšená jak se snažím usilovně přemýšlet. :-) Kromě našich pravidelných tréninků jsme ještě zavítali na seminář motivačních her a sebekontroly. Tam mě panička nechala s ostatnímu pejsky v boudičce ve vedlejší místnosti, když se zrovna necvičilo. A jak je o mě známo, jsem hrozně nerad sám, takže jsem si opět pěkně zazpíval a jistě k velké radosti paničky jsem se dostal z boudičky ven a zbytek semináře strávil s ní. Co už paničku asi moc nepotěšilo byla roztrhaná boudička, která se teď už nedá použít na žádnou akci. Já z toho naopak radost mám, neb mi nehrozí, že by mě do ní mohli zavírat. :-) Kromě této lumpárny jsem si vyzkoušel spoustu nových her, které teď občas zkoušíme i doma. 

Zpět